کد خبر: ۱۰۰۰۷
۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵

کوچه پیروزی ۲۶، بورس تعمیرات خودرو

معبر پیروزی‌۲۶ که از سمت دیگر به شهید فکوری‌۵۸ می‌رسد، به نام شهید‌غلامرضا فرقانی نام‌گذاری شده است و در محله سرافرازان قرار دارد. در این کوچه، انواع کاربری مذهبی و فرهنگی، فضای سبز و تجاری دیده شده است.

معبر پیروزی‌۲۶ که از سمت دیگر به شهید فکوری‌۵۸ می‌رسد، به نام شهید‌غلامرضا فرقانی نام‌گذاری شده است و در محله سرافرازان قرار دارد. در این کوچه، انواع کاربری مذهبی و فرهنگی، فضای سبز و تجاری دیده شده است. بوستان رز با مساحت ۸ هزارمترمربع درکنار مسجد و حسینیه امام‌حسین (ع) و خانه بهداشت قرار دارد و باعث افزایش رفت و‌آمد در این محدوده می‌شود. با‌وجوداین کاربری شاخص در این معبر، بورس لوازم یدکی و تعمیرات خودرو است که در ابتدای آن قرار گرفته است.

کوچه پیروزی ۲۶ معبر بورس تعمیرات خودرو

مسجد و حسینیه امام‌حسین (ع) سال‌۱۳۷۲ به‌همت اهالی و خیران بنا شد. این مسجد دارای پایگاه بسیج خواهران و برادران، مهد قرآنی و کلاس‌های آموزشی تابستانی است و جوانان از آن استقبال کرده‌اند.

کوچه پیروزی ۲۶ معبر بورس تعمیرات خودرو

مرکز خدمات جامع سلامت کبری تبریزیان کنار بوستان رز قرار دارد. در این مرکز، انواع خدمات مشاوره، واکسیناسیون نوزادان، ویزیت پزشک عمومی و متخصص و دندان‌پزشکی ارائه می‌شود.

کوچه پیروزی ۲۶ معبر بورس تعمیرات خودرو

در ابتدای خیابان پیروزی‌۲۶ بورس انواع تعمیرات خودرو و فروش لوازم یدکی قرار دارد، از صافکاری و نقاشی تا جلوبندی و آپاراتی که علی‌رغم سرو‌صدای زیاد، خدمات متنوعی به اهالی ارائه می‌کنند. 

 

کوچه پیروزی ۲۶ معبر بورس تعمیرات خودرو

بوستان رز یکی از پارک‌های بزرگ محلی سرافرازان است که در حدود ۸ هزار‌مترمربع وسعت دارد و به امکاناتی نظیر تجهیزات بدن‌سازی، میز پینگ‌پنگ، پارک بازی کودکان و نشیمن و نور مناسب تجهیز شده است.

کوچه پیروزی ۲۶ معبر بورس تعمیرات خودرو

بوستان خطی آلاله در ابتدای خیابان پیروزی‌۲۶ قرار دارد. وجود این بوستان برای پوشاندن نازیبایی‌هایی که تعمیرگاه‌های خودرو در این معبر ایجاد کرده‌اند، ضروری است.

* این گزارش چهارشنبه ۲۴ مردادماه ۱۴۰۳ در شماره ۵۸۲ شهرآرامحله منطقه ۹ و ۱۰ چاپ شده است.

ارسال نظر
آوا و نمــــــای شهر
03:44